Första betyget, det blev ... - Linnea

Godkväll, Har käkat nu. orkade inte blogga när jag kom hem så det så. Idag i skolan fick vi vårt första betyg. När vi började matte lektionen sa helena att en hade fåt MVG och en hade fått VG och att många hade fått G och ett par IG. Jag bara kände hur jag höll på att dö. Sen när vi fick tillbaka våra prov så stog det inget betyg på mitt prov så jag tänkte att ajg hade fått ett IG, men så hörde jag att den som hade VG hade fått 16/20 och jag hade 12/20 och efter det fick jag höra att några hade fått G som hade 11/20 och så fick jag reda på att hon glömt att skriva G på min, så första betyget blev ett G !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0