Jätte kul med statistiken - Linnea


Hejhej, super roligt det här med satistiken måste jag säga. Det är verkligen jätte kul att så många läser våran blogg. Som ni märker så är det bara jag som skriver nu, men det är för att Moa är sjuk och inte får sitta vid datan, stackarn. Men när hon kommer tillbaka så blir det ju dubbelt så många inlägg. Vad tycker ni om bloggen så långt ? Är det något som vi borde ha med mer eller något som vi inte borde ha med. Skriv vad ni tycker.
Har inte lagt in något "Ordet är mitt" än men det är på gång.

Idag så är det skola och vi ska få sluta tidigare bara för att vi stannade kvar en minut förra fredagen efter att vi hade slutat för att sudda bänkarna. Så det blir skönt. Sen ska jag plugga när jag kommer hem, har ANT prov på Måndag och har bestämt mig för att gå godkänt iaf ! Annars idag så ska jag lämna in min fortsättning på deckaren som jag skrev om igår, eller alla i klassen ska ju göra det. Våran första lektion är idrott och det är så kul, vi ska nog ha styrketränning, och jag får alltid tränningsvärk, det är så skönt faktiskt, kalla mig idiot ? Sen äre spanska som är mindre roligt. Blä...


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker ni ska ha fler bilder ;)

2009-10-02 @ 15:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0