moalerin - I'm back !

Hej allisammans ! I'm back ! Har ju varit sjuk. Haft feber och ont i halsen och en massa "idiotiska" saker, som philip brukar säga. Ganska onödigt att vara sjuk ellerhur ? Vet att ni tycker det.  Den ända kontakten jag haft med världens utanför mitt rum är sms med mina vänner. Så dessa saker som jag skriver upp är det senaste emellan mig och mina smspolare: Joel sover, han har somnat ifrån mina sjukt intressanta sms tre ggr i rad, det har han aldrig någonsin gjort förut men nu har han gjort det. Muttis och jag har kommit fram till att David Beckham och Christiano Ronaldo nog är rakade. Det var b la det som våran diskunion gick ut på klockan halv ett inatt. SKitcharmigt, synd bara att ni inte får veta mer om det. För jag vet att ni önskar det ! Det är inte heller speciellt om du gör det, det gör alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0