Plugg, plugg och åter plugg - Linnea


Tja, har kommit hem nu och ätit lite "melis" som man sa förut. Vi fick sluta tjugo minuter tidigare sista lektionen, skönt, och vi hade håltimme från engelskan och den lektionen ligger efter lunchen så jag, alex och markus fick ner till centrum och köpte godis, Alex köpte en tidingin bara för att det stog om twilight i den, hon är twiligt nörd. Hehe, förlåt Alex. Men Markus kunde ju inte hålla käften och pratade hela tiden om sex och sådant som man inte pratar om. Sen mötte vi Jakob och Lukas och vi satt på en bänk för jag och Alex är så lata, vi skuller alltid på att vi är trötta när vi beter oss lite konstigt, fast det var hon som började med den ursäkten. Haha.
På idrotten innan vi började så brukar dom som är först inne i salen hämta tre eller fyra bollar och så kör vi tjejerna mot killarna och ska försöka ta bollen ifrån det motsatta laget, det är så himmla kul ! Jag får alltid panik när någon kommer springande imot mig och kaster bolen åt helvete, fast idag så var det lite bättre, jag kollade att jag kastade bollen till någon i mitt lag :)
Nu ska jag fixa några grejer på datan sen ska jag plugga lite till ANT provet som är på måndag, det är typ frågor som hur påverkar rökningen kroppen på lång och kort sikt, hu påverkar narkotikan kroppen på lång och kort sikt ? osv. Det är sex frågor och alla f¨dom fem första är bara G frågor så man måste klara den sista riktigt snyggt o man vill nå ett högre betyg som jag vill men inte kommer att lyckas med, det kan jag lova ! Men man behöver inte göra den men jag mennar, vem vill inte ha ett högt betyg lixom ?
Det var någon som ville att vi skulle lägga in fler bilder och det ska vi självklart bjuda på då :)

Det var fan frost imorse ? Det märks ju att vintern är på G...:O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0