Toppen - Linnea


Hej alla som är vakna ! Har gått upp och fixat mig nu, sammanlagt så tog det typ en timme. Jag är grym. Idag är det skola, och den bästa dagen kan jag säga, vi har slöjd den första lektionen och hoppas att vi får tillbaka våra planeringar, vi måste göra en planerings som tar typ två lektioner att göra innan vi får börja med något arbete. Vi lämnade in dom för två veckor sen så hoppas att Clara hunnit rätta än. Sen är det tyvär spanska som förstör dagen... Vi kommer nog få tillbaka våra spanska prov, och det är ju lite nervöst. Efter skolan så ska jag och Anna till gudstjänsten, inte kul ! men vill bränna dom snabbt nu. På konfirmationen så måste man gå på minst tio gudstjänster och det verkar ju inte vara så kul, så jag tar dom på rad nu i tio veckor så slipper jag dom, tack och lov.
På so:n kollar vi på en film som heter Jurryn, på engelska A time to kill, och vi ska fundera över en fråga under filmen, " är det någonsin rätt att ta lagen i egna häner ?" vad tycker ni ?

Igår åkte jag och mamma till plantagen i moraberg, sprang in på inter sport, hehe, var bara tvungen att prova.


Kommentarer
Postat av: Mills

Tror det är en sån jag har :D

2009-10-01 @ 20:39:52
URL: http://youknowmillaotessan.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Visst är dom jakorna sköna! :D

2009-10-01 @ 21:10:01
URL: http://typlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0