Vinter jacka - Linnea


Hej, har börjat med vinter jacka nu, inte så ovanligt, det är ju svinkallt ute ! idag i skolan så började jag äntligen att sy på symaskinen på syslöjden, åh det är så kul ! älskar att sy kläder. Fast just nu så sur jag faktiskt en väska, vi har tema förvaring. på spanskan så fick vi bara göra lite extra övningar. jag och anna valde att jobba tms om picasso, inte kul. sen på svenskan så skulle vi skriva klart våra texter, vi ska skriva kapitel två av en deckare som våran läsare har läst upp för oss, asso kapitel ett dårå. Fast jag, alex och ictor satt och snackade lite istället, jag var skit trött och satt och gjorde massa konstiga ljud istället. hehe. på so:n kollade vi på film, och på matten så jobbade vi två och två, blev indelad med calle, och jag fatta ingenting, man skulle ta reda på kvadratens omkrets ur den lilla rektangelens omkrets ur en triangels area, jag bah what ? När jag kom hem så skrev jag lite på deckaren, det är ganska kul faktiskt när man får en uppgift som man ska skriva om när man får hitta på själv, gissa varför jag gillar att skriva sångtexter ? Hehe.
Aja, jag skulle ju på gudstjänsen  idag men jag orkade verkeligen inte, tar det nästa vecka. Har ni också börjat med vinter jackor, det är så mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0