Dårlig start - Linnea


Heejheej, det har blivit lite dårlig uppdatering den här dagen, vilken usel start asso. Men jag har en förklaring som ni får godta, hehe. efter skolan så skulle jag nästa direkt till min konfirmation, haha, ja, jag konfirmerar mig och det är pinsamt. Jag vill inte igentligen, men jag kommer att ånga mig om jag inte gör det. och nu får det bli ett snabbt inlägg för jag ska plugga lite matte tills imorgon då vi har matte prov, jippie ? Sen är det ju idol och Andra avenyn. Dagens höjd punkt. Och just det ! under idol så blir det fika för att pappa har namnsdag och vi tänkte ta och göra det lite mysigt och så.
Frestän, märkte ni hur kallt det var i dag ? jag funderade på att sno Annas jacka. Men imorgon så ska jag iaf ta min feta vinter jacka !
Idag i kyrkan så sa jag fan tre gånger, fitta fyra, helvetes skit två och k*k en gång, inte så vidare bra start heller ? aja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0