Första inlägget - Linnea


Hej allesammans !

Det här blir vårat första inlägg ! Tidigare så har jag bloggat på ggiltig.blogg.se, men jag tröttnade på den bloggen, jag tyckte att det började bli lite tråkig och så. Nu har jag och bästavänen Moa startat en blogg att ha together. Här kan ni läsa om våra knasiga vardagar. På fritiden så är vi oftst med varandra går i skolan ( såklart ) och shoppar som dom flesta andra tjejer. Vi går i åttonde klass men tyvär inte i samma skola. Vi har känt varandra hela livet.

Nu har jag inte så särskillt mycket mer att skriva om, hoppas att det fångade erat intresse och att ni vill fortsetta läsa våran blogg om våran något udda humor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0