klockrent

Tänkte bara .  att det här känns skitbra, just nu. Vet att linnea känner likadant. Den här bloggen känns klockren just nu, allt är ganska perfekt. Varken jag eller Linnea kommer vara toltalt nöjda någon gång, men nu känns det fantastiskt. Statistiken går uppåt, vi är nöjda med designen, vi har fått mycket beröm av andra. Det går helt enkel bättre än planerat. Tänkte bara skriva lite om hur vi tänkte när vi startade bloggen och hur ni ska göra, samt hur och vart ni ska höra av er om ni har något att säga.
Igår var ju och jag linnea hemma hos våran gemensamma morfar, vi är ju kusiner så vi har samma! Vi höll oss lite undan själva kalaset, eftersom det var massa gubbar och gummor där som var mormor och morfars kompisar. Vi satt i deras typ källarrum och ringde lite folk, smsade, pratade, skrattade och höll på. Plötsligt frågar jag linnea om vi kunde gå in på facebook, men kvinnan ville inte. Då föreslår jag att starta en ny blogg, en gemensam som skulle bli skitbra, och det gick hon med på. Därefter gick vi ut och tog massor av kort som kommer komma upp lite här och var i inläggen och dem 3 bilderna i mitten är därifrån. Vi började bygga en design och kom överens, försökte iaf. Sen drog vi hem till Linnea, hela min familj och alla kollade på Johan Falk eller vad den nu heter, utom jag och Lh som bloggade. Vi försöker så mycket vi kan. Göra er nöjda, skriv gärna vad ni vill se mer av/ förslag som ni sett i andra bloggar. Vi skulle bli jätteglada, skriv i en kommentar, vi läser alla som kommer in, eller maila till min och linneas gemensamma bloggmail - [email protected]. Ha det så bra ! Hugs / Moa Lerin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0