Kvällsinlägg


Hej sötnosar, nu har jag precis kommit hem från Linnea. Eller aa, precis och preics - jag har kommit hem och tagig bort mitt smink. Samt borstat tänderna. Skitbra, så nu ligger jag här i mitt rum, i min säng men min mammas laptop för min är hema hos pappa. Jag sneglar lite på TV:n också lite då och då. Sms förekommer också. Charmigt tycker jag. Det där med sms är bra, det gillar vi !Driiver lite. Jag och Linnea skickade lite sms med folk ikväll och bad lite kompisar gå in och kolla här, och Alexandra var så stolt. Hon var den allra första som kommenterade ! Status Alex ! Fortsätt läsa, och kommentera när den äntligen kommer igång ordentligt. Linnea den fjunisen har redan gått och lagt sig så hon skriver nog inget mer ikväll, ser man på lixom ?! Jag bloggar iaf, för jag är en snäll kvinna. Kan passa på att säga, eller att skriva - hur man nu säger ?!, vi har såklart en bloggmail oxå, enast för er läsare, dit kan vem som helst maila. Om precis vad som helst, bara berätta något, fråga, tipsa, undra, berömma, ge kritik, skriva ner tankar - aa ni fattar. Mailen är iaf [email protected]. Ni kan malia med eran vanliga mailadress, vi kommer inte bry oss om den om ni vill vara anonyma alltså ! Eller på något sätt, aja. Nu ska jag fixa lite småfix på bloggen här. Succé ! Ajöken !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0