moalerin här !


Hej allesammans, jag och linnea älsklingen håller på att gör massa saker samtidigt förstår ni, vi skrattar och har kul samtidigt som vi dricker coca cola och designar våran nya blogg. Vi hoppas verkligen att det är blir en bra blogg. Det har ju tidigare gått stört bra för oss båda, i perioder iaf, på våra andra respektive privata bloggar, så vi tänkte att .. slåt vi våra kloka huvuden ihop, vilket gjorde ganska ont, så måste ju denna blogg bli helt underbar. Är ni med oss ?!


Snart 10 månader sen, på våran förlovningsdag. Gud vad jag älskar dig !


Kommentarer
Postat av: Alexandra

YES! Jag är den första som kommenterar!:D Är man grym eller grym?



Keep it up girls! Don´t stop!;)



/ BBBALLLEXANDRA!!!<3

2009-09-26 @ 22:22:55
URL: http://alexandraeo.devote.se
Postat av: moaofsweden

haha fett grym alex, saknar dig ! <33

Postat av: Alexandra

Haha jag vet!:D Saknar dig oxå!<3

2009-09-28 @ 17:23:36
URL: http://alexandraeo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0