sjukling,

Hej alla friska ungar, Moa är sjuk. Det är fruktansvärt tråkigt. Vet inte om jag går till skolan imorgon eller inte. Jag får se. Jag vill, vill träffa alla kompisar, vill inte komma efter, vill hänga med och göra det alla andra gör på dagarna vid skolbänken. Men det är väl smartare att bli helt frisk va ? Och sen gå till skolan, om man går dit lite halvsjuk kanske jag blir sjuk igen. Får nog ta mig en funderare ..

Imorgon har jag läxor som ska vara klara, ska läsa samhällskunskapen igen tills på fredag, läsa spanskan till spanska provet som också är på fredag, positiva tankar - det går sääääkert bra det där ! Eller vad tror ni ?! Vi ska nog lyckas göra susens ;) Emh, sen är det engelskan tills imorgon som jag ska ringa julia om snart, hon hade inte så bra koll på det så jag ska hjälpa henne. Vänner asso. Ehh, hon hade säkert gjort samma sak för mig, hon är ju en trevlig prick , så det så. Driiver lite. Ironi här. Jag älskar dig julia, jag vet att du läser (a). Aa, jag orkar inte skriva om läxor mer, har iaf en hel del. Om exakt 17 dagar fyller jag fjorton. Duktigt, Fanny och Linnea, dom sötnosarna fyller lixom 15 om ett par veckor ?! I januari alltså. Det är stört, någon annan som fyller senare på året och som HATAR det ? Det finns inget bra med det ?! Jag kommer få vänta som fan innan jag får köra moppe, jag får vänta innan jag kommer få gå ut på krogen, jag får vänta och vänta och vänta. Aja, det är ju bara att leva med, det finns ju inte så mycket att göra åt om jag säger så ?! Ha det så bra bloggers, cóch fortsätt besök och kommentera. Det går jättebra för Lerinofsweden, whohio ! Puss / moalerin
(jag och julia fru, för några veckor sedan på idrotten. Jag är inte så där lång som jag ser ut att vara på bilden, det var julia som la ut den och ville va kort, iallafall på bloggen. Sorry gumman, men vi är ju typ lika långa i verkligheten ? Säg inte att jag har sagt det. Låtsats som ingenting är ni snälla. )


Kommentarer
Postat av: julia

hha jag är lite slarvig av mig (a) men jag älskat dig också <3

2009-09-28 @ 20:43:53
URL: http://juulianderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0